Шовкографія, або шовкотрафаретний друк, – техніка друку, під час якої колір переносять на тканину, пластик, деревину чи іншу поверхню з використанням спеціальної сітки. Назва методу обумовлена тим, що раніше друкарську сітку виготовляли із натурального шовку. Для шовкографічного принту характерна висока насиченість і стійкість.
Етапи шовкографії
У процесі нанесення малюнка виділяють такі стадії:
- створення макета майбутнього виробу;
- підготовка сітки для друку;
- перенесення фарби на виріб;
- просушування отриманого зображення.
Переваги шовкографії
Однією з головних переваг трафаретного друку є його універсальність. Техніку можна застосовувати на будь-якому типі тканини, пластику, скла або навіть металу, залучаючи до друку різні кольори. Можливості дизайну, виконаного за допомогою шовкографії, також практично необмежені.
Зображення, нанесене методом трафаретного друку, характеризується яскравістю і довговічністю, що вирізняє цю техніку з-поміж інших. Спеціальне покриття, що додають під час шовкографії, підвищує стійкість малюнка до ультрафіолетових променів, подряпин і вологи.
Вартість шовкографії відносно невисока, тому цей метод підходить для замовлень у великих тиражах. До того ж процес трафаретного друку досить простий і швидкий, що обумовлює його популярність серед виробників.
Реклама з використанням шовкографії
Зображення, надруковане за допомогою шовкографії, можна перенести практично на будь-які предмети: футболки, канцелярське приладдя, килимки для комп’ютерних мишок, сумки-холодильники, тримачі для планшетів, рушники, плюшеві іграшки та ланч-бокси. Тому шовкографію застосовують для виготовлення різних видів мерча: корпоративного одягу, сувенірів, ексклюзивних продуктів, персоналізованих подарунків тощо. Логотипи, слогани або інші елементи бренда, нанесені шовкотрафаретним друком, виглядають яскраво і реалістично, привертаючи до себе увагу і, відтак, збільшуючи показники продажів.
Брендовані кружки, екосумки, блокноти чи ручки не лише дарують приємні емоції клієнтам, а й працюють як інструмент маркетингу. Зокрема, впізнаваність компанії посилиться, якщо використовувати корпоративну палітру, унікальні шрифти та символи. Варто пам’ятати, що правильно підібрані кольори викликають відповідні емоції, наприклад синій колір асоціюється із надійністю, оранжевий – підкреслює енергійність та підштовхує здійснити покупку, а фіолетовий свідчить про інноваційність компанії.
Обираючи для друку шовкографію, ви інвестуєте у стильну і довгострокову рекламу вашого бренда.