Нативна реклама широко використовується в арбітражі трафіку. Від спливаючих вікон і звичайних банерів вона відрізняється меншою нав’язливістю і підвищеною ефективністю. Але в міру розвитку технологій потреби аудиторії змінюються, що призводить до зміни стандартів у сфері реклами. У зв’язку з цим, арбітражники змушені постійно адаптуватися до нових вимог і форматів.
Що повинні робити арбітражники в нових умовах, які нові тренди і нюанси їм слід враховувати при створенні рекламних кампаній?
Основні особливості
Цей вид реклами своєю формою і виглядом нагадує контент мобільного застосунку або сторінки інтернет-браузера. До категорії нативної реклами належать рекламні пости в соцмережах, спонсоровані статті тощо.
Радимо прочитати статтю «Як правильно використовувати попандер-рекламу в арбітражі трафіку» у AffCommunity.
На відміну від звичайної реклами, нативна не схожа на рекламні матеріали. Вона не відволікає користувача від контенту, а, навпаки, викликає його інтерес і водночас не вирізняється нав’язливістю, тому не викликає агресію.
У чому важливість нативної реклами для арбітражників?
- Висока залученість. Завдяки меншій нав’язливості, як порівняти зі звичайними банерами, нативна реклама цікавіша аудиторії та викликає в неї більший відгук. Переглядаючи нативну рекламу, користувачі не помічають її рекламної спрямованості, що призводить до збільшення числа кліків і підвищує конверсію.
- Рідше блокується. Оскільки нативні оголошення схожі на звичайний контент, фільтри блокувальників реклами зазвичай їх пропускають.
- Великий вибір форматів. Цей вид реклами можна використовувати в різних форматах. Це можуть бути текстові статті, інфографіка, відеоролики тощо. Завдяки великому вибору, арбітражник завжди може вибрати такий формат, який найкраще підійде для конкретної цільової аудиторії.
Як правильно адаптувати під нові вимоги та формати?
Динамічність цифрової реклами постійно збільшується. У нових умовах арбітражникам потрібно буде брати до уваги низку ключових факторів, які зроблять роботу з нативною рекламою максимально успішною та продуктивною.
Використання мультимедійних форматів
Звичні текстові формати поступово заміщуються іншими — більш мультимедійними та інтерактивними. При створенні рекламних матеріалів активно використовуються анімації, відеоролики, різноманітні GIF-зображення, в них часто інтегруються елементи доповненої та віртуальної реальності. Дедалі популярнішим стає використання відео-контенту, насамперед, на смартфонах і планшетах. Використовуючи ці формати, ви зможете привернути увагу аудиторії, поліпшити взаємодію з нею.
Що потрібно зробити для адаптації?
- використовуйте мультимедійний контент і відеоформати, експериментуйте з ними;
- здійснюйте оптимізацію контенту для смартфонів, через які його споживає більшість користувачів;
- підвищуйте інтерактивність своїх рекламних кампаній, використовуючи інноваційні технології.
Підвищення вимог до якісних характеристик контенту та його прозорості
Останнім часом Facebook і Google стали набагато вимогливіше ставитися до якості реклами, зокрема, нативної. У нових реаліях важливо приділяти велику увагу прозорості контенту, використовувати чітко позначену рекламу, що не йде врозріз з етичними нормами. У цьому разі рівень довіри до неї з боку ЦА стане вищим, а ризик накладення санкцій мінімізується.
Що потрібно зробити для адаптації?
- Маркуйте рекламу, вказуйте, що публікація є спонсорованою.
- Використовуйте якісний контент, не давайте помилкових обіцянок користувачам, не намагайтеся маніпулювати ними.
- Слідкуйте за етичністю та прозорістю своїх кампаній.
Персоналізація та індивідуалізація
Здатність кампаній визначати інтереси аудиторії, аналізувати їхню поведінку постійно поліпшується. Щоб відповідати запитам аудиторії, слід максимально підвищувати персоналізованість реклами.
Що потрібно зробити для адаптації?
- аналізуйте поведінку аудиторії та її інтереси, створюючи персоналізовані рекламні пропозиції;
- використовуйте алгоритми для динамічного підстроювання рекламних повідомлень до активності користувачів у застосунку та на сайті.
Використання мобільних гаджетів як основного каналу поширення
Сучасні користувачі дедалі активніше використовують мобільний трафік, тому реклама на смартфонах починає виконувати визначальну функцію в арбітражі трафіку. Важливо оптимізувати формат реклами для екранів мобільних пристроїв, оскільки користувачі виконують різні дії на смартфонах і комп’ютерах.
Що потрібно зробити для адаптації?
- Підготуйте мобільні версії рекламних повідомлень, що завантажуються швидше і зручніші для взаємодії.
- Виконуйте оптимізацію нативних кампаній відповідно до поведінки користувачів на смартфонах, використовуйте вертикальне відео.
Впровадження в РК технологій і можливостей штучного інтелекту
Нині ШІ став одним з найефективніших інструментів арбітражу. З його допомогою можна автоматизувати процеси створення реклами, аналізу аудиторії тощо. У майбутньому процес його впровадження в нативну рекламу відбуватиметься ще активніше. Він надасть неоціненну допомогу в аналізуванні поведінки користувачів, адаптації під їхні потреби рекламного контенту.
Що потрібно зробити для адаптації?
Читайте статтю, в якій описані основні принципи функціонування ШІ та МО.
- створюючи креативи та аналізуючи ефективність кампаній, активно використовуйте штучний інтелект;
- оптимізуйте за допомогою ШІ ставки, передбачайте можливі конверсії, вибирайте найкращі ЦА.
Висновок
Розвиток нативної реклами змушує арбітражників проявляти гнучкість у підходах, вимагає від них здатності адаптуватися під актуальні вимоги, технології та формати. Для ефективної роботи тепер необхідно враховувати посилені вимоги до прозорості та мультиформатність контенту, використовувати штучний інтелект і персоналізовану рекламу. Зумівши грамотно налаштувати й адаптувати під нові реалії свої рекламні кампанії, ви досягнете успіху в арбітражі трафіку.